Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. április 23., szombat

Húsvétra: gyors csokitojás helyettesítő

Nemrég találtam egy jópofa varrott papír szív ötletet itt. Már akkor eszembe jutott, hogy Húsvétkor majd csinálok valami hasonlót. Nem vagyok híve a húsvéti gyermek ajándékozásnak, inkább a hagyományos locsolásért hímes tojás verziót követjük, a feladat az volt tehát, hogy olyan "hímes tojást" alkossak, aminek egy kisgyermek is örül.
Kapóra jött az ötlet, no meg az, hogy kaptam egy boltban színes tortapapírt.

Kivágtam kartonból (jelen esetben egy papírtányérból) egy tojást, vágtam hozzá három színes papírcsipkét,

varrógéppel összevarrtam,

kis nyílást hagyva, amin át megtöltöttem m betűs édességgel, majd összevarrtam a töltőnyílást.

Pár perc volt, tovább tartott elővenni és elrakni a varrógépet, mint megcsinálni. Holnap és holnapután kiderül tetszik-e az aprónépnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...