Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 4., vasárnap

SK karácsonyi ajándék ötlet: teás zsákok

A szüleim sokat teáznak. Saját termesztésű menta és citromfűteát is fogyasztanak, amihez varrtam nekik egy-egy vászonzsákot. A díszítése a jól bevált feliratos-csipkés verzió. Az egy rétegű vászon engedi szellőzni a teát.

Nagyon-nagyon egyszerű elkészíteni (ez volt a legkönnyebb, leggyorsabb az összes idei közül), akár saját fűvekkel vagy boltiakkal feltöltve jó ajándék lehet nagy teásoknak...

Így készítettem:
  • Kiszabtam egy 60x21 cm-es téglalapot, és két 5x21 cm-es csíkot a kedvenc nagymamám által szőtt vászonból, egy 11x5 cm-eset feliratnak és két 17x7 cm-es csíkot a zsinórháznak egy egyszerű vékony textilből.
  • Kétoldalas fátyolragasztóval felvasaltam az előzőleg textilfilccel elkészített feliratot, csipkével körítve felvarrtam.
  • Az egyik zsinórháznak való csíkokat félbevasaltam, az 5 centis oldalakat behajtottam cikkcakkal levarrtam, majd összevarrtam a zsák-zsinórház-szájrész szendvicset:


  • A zsák két oldalát összevarrtam, ezután cikkcakkal eldolgoztam az anyagszélt.
  • A zsák száját cikkcakkal eltisztáztam.
  • A cikkcakkos szájrészből kb fél centit kifelé hajtottam, ehhez varrtam a csipkét.


  • Befűztem kétoldalról a két zsinórt, csomót kötöttem rájuk.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a leírást, nagyon megragadott! Fel is használtam. A blogomban láthatod mi lett belőle, ott hivatkoztam a te leírásodra is!
    http://szin-folt.blogspot.hu/2012/06/vaszonzsak-foltjat.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Berry!
      Örülök, hogy hasznát vetted. Megyek is át Hozzád megnézni...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...