Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. április 8., vasárnap

Húsvét - papír tojás/nyuszi varrás

Én ebben az évben is a tavaly már jól bevált módszert választottam csoki tojás helyett: varrott papírtasakokba tettem drazsé szerű csokikat... A tavalyit itt megnézheted, az ideiek így sikerültek.


Ezekhez újrahasznosított papírokat használtam. A nyuszik egyik oldala színes papír, a másik barna natur papír rajzolt pofival, a tojások mindkét oldala színes csomagolópapír.
(A fiam kérte egyébként, hogy a tavalyihoz hasonlót csináljak, imádta széttépni...). A neten számtalan egyéb varrott papírcsomagolást találhatsz már...Minden alkalomra jópofa apróság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...