Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. november 23., péntek

Megkésve: óvodai jeles címkék

Most jutott eszembe, hogy nem mutattam, hogy próbáltam megoldani a ruhák óvodai jellel történő megkülönböztetését házi módszerekkel.

Tavaly olyan fóliára nyomtattam kis hajó képecskéket, amivel pólóra szokás mintát vasalni. A végeredmény elég jó, tartósnak is bizonyult, de ezek a fóliák eléggé drágák, nem is sikerült mindig szépen felvasalni, ígyhát ez évben mást szerettem volna kipróbálni...
Elővettem a rátétekhez használt kétoldalú fátyol ragasztómat, egy csíknyi sima közbélés anyagra vasaltam, majd textilfilccel hajókat rajzoltam az anyagra, majd kivágtam a kis négyzeteket.
Mivel nem lettek túl szépek, fogtam a fiam pici hajót formázó papírlyukasztóját, egy kartont kilyukasztottam vele, ezt azután sablonnak használva szintén textilfilccel pillanatok alatt legyártottam egy csomó címkét.

Ezek már jobban mutatnak...
A tartósságáról: ahol nem volt ruhacímke, ott magán a ruhán tartós lett, de ahol ruhacímkére vasaltam, ott előfordult egy-két esetben, hogy mosásnál levált... Ott a legközelebbi vasalásnál a ruhára tettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...