Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. november 7., szerda

Szülinapi ajándék: a fiam rajzolt és varrtam, avagy póló dekorálása gyerekrajzzal

A család feje a napokban töltötte be a harmincötöt. Ebből az alkalomból, no meg szeretetünk jeléül ezt a pólót készítettük neki...

Egy rajztáblára iratkapoccsal felrögzítettem több narancs textildarabot, a kis művészembert meg megkértem, hogy kisebb képecskéket rajzoljon textifilccel. Ezeket aztán különböző típusú öltésekkel a pólóra varrtam (no meg előtte fátyolragasztóval rávasaltam). Nekem a "csillag csatár" a kedvencem... (Sok olyan is született, amit nem tettem rá, túl sok lett volna egy pólóra, ezek közül a kedvenceim:
még ezeket is felrakom valamire...)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...