Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. március 4., hétfő

Tárolási ötlet: felfújt lufik...

Biztosan Ti is jártatok már úgy, hogy egy-egy buli vagy csak sima lufis játék után lépten nyomon lufiba botlottatok. A csemeték ilyenkor hajlamosak arra, hogy a lufik végelgyengüléséig kitartsanak, így addig lehet kerülgetni, míg teljesen le nem eresztenek.

A január elején tartott szülinapi buli után nálunk is maradt jónéhány kitartó darab (most számoltam össze: 7 db még mindig tartja magát)!!!
Gondoltam megmutatom, hogy tárolom őket ilyen esetben (eléggé kézenfekvő, gondolom nem én találtam fel a spanyol viaszt).
Szóval egy csokorba szedjük egy kis bevagdalt kartonlapocska segítségével, így akár hely hiányában felkötve is egy kupacban tartható... (Szállítani is így szoktuk, ha arra van szükség.)
A lufikat, hogy jobban elférjenek, váltva a karton egyik illetve másik oldalára tűzgélem be, a lufi nyakát rakom be a vágásba, a lufit befogó csomó így stabilan a helyén tartja...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...