Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. március 27., szerda

Tárolási ötlet: lego szőnyeg...

Egyszer régen, még amikor a fiam még csak nagyobb darab játékokkal játszott, láttam az egyik aukciós oldalon egy olyan táka/szőnyeg kombót, amit összecipzározva építőjátékok, vagy egyéb más apró játékok tárolását, szétnyitva pedig a játékok rendeltetésszerű használatát tette lehetővé. Nagyon tetszett, megfogadtam, hogyha egyszer eljön a legos korszak mindenképp csinálok valami hasonlót...
Az idő telt-múlt, már évek óta legózik a fiam, és én nekem minden elpakoláskor eszmbe jutott, hogy csak meg kellene csinálni az a tárolót... De valahogy mindig volt sürgősebbb. Eljött aztán a fia első (és itthon tarott) születésnapi bulija, ahol kézenfekvőnek tűnt, hogy az elején, amíg összevárjuk a meghívottakat, addig rakjuk ki a legót, építeni mindenki szeret... De aztán ha mindenki megérkezett villámgyorsan össze is kellene szedni, mert különböző tennivalókkal igyekeztünk lekötni őket. Így szüetett meg egy nagy darab narancssárga "lepedő féle" megoldás, amit a játék után csak összefogunk és a lego tárolódobozába teszünk... Már eszembe sincs spec tárolót varrni, ezzel a megoldással tökéletesen elégedett vagyok.... (mégcsak szegni sem kellett egyszerűen cikkcakk ollóval vágtam méretre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...