Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. április 7., vasárnap

Még egy kincstartó (Thomas rajongóknak)

A múltkor már mutattam a fiamnak és a barátjának varrott kis kincstartókat (a mai divatos kifejezéssel élve bármitartónak is nevezhetném). Megnézhetitek itt. Ezúttal a másik barátnak volt szülinapja, neki "kék vonatosat" készítettem.




Ugyanúgy készült, mint az előzőek, csupán abban módosítottam, hogy ezúttal a rátéteket nem ragasztottam le fátyolragasztóval vagy textilragasztóval, hanem egyesével varogattam rá. Persze felvarrás előtt a szembogarát, az orrát és az arcvonalait kézzel öltögettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...