Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. április 16., kedd

Sk ajándékötlet: varrj piknik zsákot!

Vasárnap piknikeztünk sógornőmékkel a Kopaszi-gáton. Falatozás közben jutott eszembe, hogy a nekik készített piknik zsákot még nem tettem fel a blogra, gyorsan lefotóztam hát telefonnal, hogy megmutassam Nektek.




Az ötletet az itt talált kör alakú zsebes bugyor adta, gyakorlatilag egy zsinórral összehúzható nagy kör, körcikk belső zsebekkel, középre (bezárva ez kerül alulra) gumipántokat varrtam, amibe műanyag tányérokat tettem, a zsebekbe szalvétát, műanyag evőeszközt, műanyag poharakat raktam ajándékozáskor... A piknikre szánt étel is belefér.
Nem egy új darab, 2011 Karácsonyára készült...
Így készült:
- kiszabtam egy 70 cm átmérőjű fekete és egy 70 cm átmérőjű zöld anyagot, valamint egy 50 cm átmérőjű zöld anyagot és egy 50 cm átmérőjű epres anyagot,
- az 50 cm-es epres kör közepére rögzítettem a fekete gumi pántokat,
--felvarrtam a 70-es fekete körre a vállpántot tartó fémkarika szalagját,
- összevarrtam egy kifordító nyílást hagyva a 70 cm-es köröket,
- összevarrtam egy kifordító nyílást hagyva a 50 cm-es köröket,
- a köröket  kifordítottam, a szélén körbetűztem (ezzel a kifordatónyílást is bevarrtam)
- a külső körnél zsinórbehúzónak két centivel beljebb is körbevarrtam,
-végül az epres kört a külső kör közepére fektettem, egy kb 30 cm átmérőjű kört formázva hozzávarrtam, majd a kör sugarait is letűztem, kialaktva ezze a zsebeket...
Ha nagyon érthetetlenre sikerült a leírás bátran kérdezzetek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...