Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2014. december 31., szerda

Sk karácsonyi ajándék: ajándékok befőttes üvegben

A december vége kivételesen most a befőzés  jegyében telt. Persze nem zöldségeket és gyümölcsöket tartósítottam, csak csomagolóeszköznek használtam ezt a megoldást előszeretettel. Néhányan befőttet kaptak tőlünk idén, persze testreszabva:

  • Energia befőtt (gyári édeséggel megtöltve, különböző, testreszabott összetétel címkékkel - tanítónéniknek, családtagoknak)
  • S'more befőtt (korpás keksz, étcsoki, tejcsoki, pillecukor, hozzá kis fanyársak csomagolva, mécsessel a tetején)
  • Havas csokigolyók (étcsoki, tejcsoki, magvak, aszalmányok, darált keksz porcukorba forgatva)



2 megjegyzés:

  1. Először is mosolygós új esztendőt szeretnék kívánni neked ... aztán gratulálnék: az ötlet a befőttes üveggel briliáns és ha nem bánod, én is fogom alkalmazni, mert igazi, szívet melengető és nagyon egyedi dolog!! Én egészen meg lennék hatódva, ha ilyesmit kapnék. Az ötletért cserébe megosztok veled egy aranyos dolgot: vásárban voltam és vettem egy nagyon szívem csücske ismerősömtől (talán megkockáztatnám: barátomtól) egy gyönyörű, kézzel festett kis faládikát, csodás igével. Aztán hazahoztam és feltettem a polcra, az ágyam mellé. Szenteste Annám (ő a kisebbik, 13,5 éves lányom) odahozta hozzám, és azt mondta, telerakta puszikkal, mert üresnek látta. Hát, most tele van. Szeretettel, mint a szívem. Köszönöm neked a bejegyzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Maminti! Köszönöm szépen a kedves szavakat! Felvidítottad vele a napom!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...