Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2015. április 4., szombat

Pénzt ajándékba - már megint....

Két évvel ezelőtt már mutattam itt egy olyan ajándékot, amit tulajdonképp pénzátadás céljából készítettem. Noha alapvetően nem szeretek pénzt ajándékozni, de azóta is előfordult már néhányszor, hogy hasonló ajándékot készítettem.
Most itt láttam egy jó ötletet (az eredeti oldal már nem él, csak a képet látom még a pinterest oldalamon), amit meg kellett csinálnom:


Én WC papír guriga helyett egy mintás kartonból tekertem csövet...

Már írtam, de ajánlom most is: ha igazán profi megoldásokat szeretnél a témában látni, keresd Edina oldalát: penzajandek.hu, számos ötletet és profi termékeket találhatsz rajta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...